Bu gün günlerden ben…

image
Hekimanne ile ön kutlama ve seyehat planları…

 

Evet , bu gün günlerden ben. 52 yıl önce bu gün doğmuşum. Yarım yüzyıldır yıldız tozlarından biri olarak yeryüzünde yaşamanın dayanılmaz hafifliğindeyim. Olana olmayana, gelene gidene binlerce kez hamdolsun. Doğrularım, yanlışlarım, sevdiklerim sevmediklerim, günahlarım ve sevaplarımla bu gün ki arzuscan oldum. Zorlar, kolaylar, acılar, tatlılar, dengeler, dengesizlikler, tümler, tamlar, yarımlar, eksikler, fazlalar, günler, aylar, yılların ardından ben.
Tipik merkür yapıyor yapacağını, retyoya başladı bile. Hiç bir sosyal medya girişi yapamıyorum. Oysa paylaşacak ne çok şeyimiz var. Her yer çok karışık, biliyorum. Ancak bugün tüm bu olumsuzlukları belki dengeler umuduyla en sevdiğiniz aşk, sevgi ve umut şiiri olur, şarkısı olur, masalı olur paylaşır mısınız ? Ben bahane olıyım. Judith’ in de dediği gibi dünyanın duyduğu hikayeler değişirse, dünya değişir.
Güzel günler için emek gerek, çaba gerek, her şeyden önemlisi ayağa kalkıp harekete geçmek gerek.
Mesela ben kendime kırk yıl düşünsem yapamayacağım bir doğum günü hediyesi hazırlıyorum.
Hiç kimseden bir şey beklemeden, beni neyin mutlu edeceğine inanıyorsam onun için yola çıkıyorum. Hepinizden sadece güzel dualarınızı, dileklerinizi esirgemeyin istiyorum.

 

Çocukların küçük bir kısmıyla dün gece…