Masal Bayramı

Hayatıma masal gireli değil, Judith gireli beş yıldan fazla oluyor. Masal hep vardı, iyi ki vardı.  Olmasaydı bu gün ben bu kadar mutlu, meşgul ve keyifli olmazdım. Aynı Alis gibi Masal deliğinden düştüğünden beri her şey

gerçekten daha renkli, daha bereketli ve keyifli. Beyaz tavşan gibi zaman mı beni kovalıyor, ben mi zamanın peşindeyim bilemiyorum.  Çünkü hem yetişemiyorum her şeye, hem yetiştiklerimden  acayip keyf alıyorum. Bir sürü sevdiğim insanı çok özlememe rağmen göremiyorum. Çok özür diliyorum yetişemediklerimden. Ancak yaptığım şeylerdende pişmanlık duymuyorum. Bazen diyorum ki yavaş mıyım, yetişemiyor muyum.  Sonra bi bakıyorum insanların hayatlarına. Yok diyorum başıma bu kadar işi açan benim ve elimden gelenin en iyisini nefesim yettiğince yapacağım. Burada paylaşmaya bile vakit bulamadığım oluyor. O kadar birikti ki her şey. Mesela bi Adana var kiiii. Hala anlatamadım diye karalar bağladığım. Anlamazsam çatlarım. Ayrıca yine bahsetmeye pek fırsat bulamadığım Bizbizze eğitimleri ise ayrı bir efsane. Arzu bi dur bi soluklan da anlat hele…

DSC_3738

Masalımı dinleyenler bilir pulların anlamını. Bu gün GSK kızlarından biri pulları başından aşağı boca etti. Bilmeden yaptığı şey aslında tepeden tırnağa masal olmasıydı. Öyle güzeldi ki masalı anlatırken yapmasaydı kesin oturur ağlardım. Evet bu gün GSK çocukları aileleri ile birlikte ofisteydiler. Oyunlar oynadılar, ebru yaptılar, ahşap boyadılar ve masal dinlediler. Çocuklardan biri kitaptan okumuyor anne aklından anlatıyor dediğinde yine ağlamamı yuttum. Ben çok içime ağladım, hep mutluluktan, hep masaldan…

Dün de yine bir masaldı. Derviş Babanın çocuklarını 23 Nisan’ da Aziz dedelerinin kurduğu muhteşem çocuk köyüne götürdük. Ne çok çocuk, ne çok eğlence, ne çok çocukların çocuklukları in gereken şey varsa, oradaydı. Gökyüzü uçurtma içindeyken, ritimler, çocuk şarkıları ( okullar 23 Nisan ı çıstak çıstak pop şarkıları ile kutlarken, burada çocuk şarkıları çalıyordu.), kitaplar, boyalar vardı. Köyün boyanmadık duvarı, basılmamış toprağı kalmadı. Bu çok önemli çünkü Aziz Nesin gömüldüğü yerin bilinmemesi ve üstünde çocukların koşuşturmasını istemişti. İlla ki görmüştür bunca çocuğu, kahkahayı… Ruhun Şad olmuştur umarım Aziz Nesin. Ve umarım çocukların, sadece kanından değil, değerleriyle büyüyen pırıl pırıl çocukların bayrağı çok daha fazla çocuğa ulaştıracaklar…

 

Bir Cevap Yazın

