Ya da biz masal olduk…


Dün günlerden yine masaldı. Masal Nine sonunda mekanını buldu. Hobiit House Balat, yıllardır benimde düşüm olan, ütopyalara inanan iki gencin hayata geçirdiği Yeryüzü Çocukları İyilik Evi.

 

Mülksüz iki genç Sinem ve Murat öyle bir inanılmazı başarmışlar ki… Gitmelisiniz ve görmelisiniz, sakıneli boş gitmeyin ve mutlaka kuzinenin başında kahvaltı edin. Minicik bir yer, her taraf ikinci belki üçüncü kez kullanılamak üzere kitap, eşyave anı dolu… Hani evin son kişisi ölünce o eşyalar eskiciye, kıymet bilmezbilmez hoyrat  ellere düşer diye korkardım ya ben. Artık biliyorum ki eski, sıkıldığınız ama bir türlü de kıyamadığınız şeyleri rahatlıkla buraya teslim edebilirsiniz. Mutlaka ihtiyacıolan ya da kıymetinibilecek ellerle buluşturur Sinem ve Murat. Ya da Oyuncak Müzesi dededikleri Hobbit Hause’ de bir köşeye kuruluverir o kıymetliniz.


Onlar beni tanımıyorlardı, ben sadece medyadan gördüğüm kadarı ve Işın’ın anlattıkları kadar biliyordum. RobinHood masalcısıyımdiyorum ya ben kendime onlarda çocuklar için Robin Hood’ culuk yapıyorlar. E ev masal gibi, e ben de masal da masal diye dolanıyorum ya. Aradım vegeliyorum masal anlatmaya dedim. Ve çok sevgili arkadaşlarımda hava soğuk, yoluzak demeden ve elleri kolları dolu olarak geldiler masal dinlemeye. Önce büyüklere, sonra hem büyükler hem de çocuklara iki kez masal anlattım.

Masal mı anlattım, hep birlikte biz mi masal olduk bilemedim. Ay da bir Pazartesi ya da mesela grup olup bir kahvaltıya eli kolu dolu gittiğinizde masalları sizlerle de paylaşabilirim…

Bir Cevap Yazın

