Çok ihmal ettim, biliyorum…

dsc_0452
Kendi defterimi kendim yaptım. Bir defter manyağı olarak artık sadece kendi ürettiğim defteri kullanacağım. Ha sipariş verirsiniz, fiyatta anlaşırız size özel defterler de üretirim, belli mi olur. Baya bi beklersiniz, zira bu günlerde zamanı yakalıyamıyorum. Başlanmış işler toparlanırsa, neden Olmasın???

Yetemiyorum zamana, biraz kış uykusu modu, biraz masal işleri, biraz gezme derken, gerçekten hafta nasıl bitiyor anlamıyorum. Bi bakıyorum ay bitmiş, hatta yeni yıl kapıya dayanmış. Hamdolsun, hayat akıyor. Herşeye rağmen gayette iyi gidiyor hatta. Ne olacaksa oluyor, ben kendimden başka hiç bir şeyi değiştiremeyeceğimi anldığımdan beri hayat güzel gidiyor. Kendim için kendimle neler yapabilirim, buna çalışıyorum. Kendim olmayı bilmiyormuşum, hep başkalarına göre bir Arzu şekillendirmişim, onların beklentileri hep önce gelmiş. Ha tabii ki bunun getiriği konfor da benim işime gelmiş, zorla yaptırmadılar hiçbir şeyi, şimdi sadece ben ne istersem onu yapıyorum. Arada çok ince bir fark var.
Sonuçta yapmak istediğim bi dolu şey olunca da yetişemiyorum işte zamana…

En çok Alis Harikalar Diyarına doğru çıkan merdivenleri seviyorum. Dizlerimin ağrısına rağmen resmen tırmandığım üç merdiven kapıdaniçeri girer girmez siliniyor ve biz 12 kadın üretiyor da üretiyoruz. Zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyoruz. Bizim için hafta Salı günü başlıyor. İki haftalık seri üretimlerimiz sayfanın başında. İyiyiz biz Alis’ in diyarında çok iyiyiz…

Üretmek gibisi yok. Her derde deva, işe odaklandığında dünyayı unutuyorsun…

Bi de elimizden gelenin en iyisini yapmaya devam ederek hayattan kopmamak denge için gerekli…

Onun dışında dedim ya bir sürü koşmaca… İşte onlardan bir kaç kare…

Bir Cevap Yazın

