Artık Alkollüyüz…

Valla seveniyim mi bilemedim, hiç yazacağım yokken bi gaz geldi. Yaşasın artık alkollüyüz. Millet giderken aya, bizim Tubitak ve ülke niye yaya anladık MI ???

Tübitak Marmara Araştırma Merkezinde yapılan incelemeler sonucundaki analizlerle bütün gazozlarda litre başına 1,56 ila 0,20 gr. arasında değişen oranlarla alkol tespiti ortaya çıktı.

tumblr_n13abgbedf1sa9i4do1_1280

Galiba Didem Madak’ ın dediği gibi oldu. Mevsim geçişimi ne olduğunu anlamasam da çok yorgunum. Öyle böyle değil bir yorgunluk. Bıraksalar evden değil yorganların altından kalkmayıp uyuyasım var.

Hatta mümkünse kış uykusu olsun, ilk baharda da sallıyor ya geçişler ikisi bir arada çıksın.

Küsmek gibi bir şey.

Bir çeşit gölge fesleğeni.

Bir çeşit olmayan hayat.

Zaten hiçbir şeyi kararında bırakamamak

ve ortasını bulamamak gibi bir sorunum var benim.

Epeyce göçebe yaşadım, sadece iki valizim oldu.

Bir yığın insan tanıdım.

Ama hep yalnızdım.

Sonra içime ve hatta dışıma kapandım.

Didem Madak

 

Kim bir şairi kırsa

Şair gider uzun bir dizeyi kırar mesela

Bilirim kim dokunsa şiire

Eline bir kıymık saplanacak.

Bilirim kırılmış dizeleri tamir etmez zaman

Yorgunum oysa

Durmadan kendime bir tunç uyak aramaktan.

Ah’lar Ağacı, Didem Madak

Yok depresif değilim. Pek bir şeyden de geri kalmıyorum, aşureler yapıyor, dikiştekiler ve masalcılarla paylaşıyorum. Uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla buluşuyor, hem babamın masal evinde hem de Hasköy’ de ağırlıyorum. 12 gündür yazmamışım, yazmasam da hep içime içime konuştum durdum. Demlendim belki, belki nadasa durdum. Boğaziçi Cuma’ ları devam.

Ben yaşamayı değil ancak yazmayı durdurdum sanırım. Bir süreliğine, belki de yaşama coşkumu da MI durdurdum bilemedim. Umarım sadece yorgunumdur ve gelip geçer bu yorgunluk. Zira çok proje var, yapmak istediğim bi dolu şey, gitmek istediğim bi dolu yol var. Gücümü geri almam gerek. Şeytan aldı gördü satamadan getirdiiiiii deyip yollara düşme zamanındayım.

Bir Cevap Yazın

