ŞÜKÜR, ŞÜKRAN, TEŞEKKÜR…

Şükür, şükran ve teşekkür hiç eksik olmasın yaşamımdan. Mutluluğun sırrı şükürde dedi bu günki meditasyonda Neslihan İskit hoca. Son altı yıldır şükür sebeplerimden biridir. Bilenler bilir çok zor zamanlardan geçtim. İnsan burnunun dibindeki şifatı göremez oluyor karanlık günlerde. Ancak niyetin iyileşmekse şifa seni buluyor. Evet reklamsa reklam 10 yıldır Memorial Şişli hastahanesi Kalp yogası diye bir etkinlik yapıyor sessiz sedasız, hem de ücretsiz. Abartmıyorum insanlar Heybeliada’dan kalkıp geliyor. Ben Ataşehir maceram sırasında uzun bir ara vermekle ne büyük bir hata yapmışım bu gün daha iyi anladım. Nefesi, omurgayı vekalbimi sevmeyi , kendime şevkat duymayı burada öğrendim. Ve buralara gelip iyileşmeyi seçtiğim için tebrik ediyorum ben beni…

dsc_3079
Başka hiç kimsenin seiyle yoga yapamama sebebimdir aynı zamanda.

Hadi bir oyun oynayalım mı sizlerle, adı hergüne bi şükran olsun. Çok küçük şeyler için teşekkür etmeyeli , şükran duymayalı ne kadar oldu. Benim bu gün birden çok teşekkürüm var, şükürler olsun.
Hasköy’ e taşınıp hayatın içinde olmayı seçtiğim için.
Boğaziçi Cuma’ larına yeniden başladığım için. İkinci Bahar Akademi’ de Yaşa Devam okuluna gidiyorum. Her Cuma konusu da uzman kişilerden daha iyi bir hayat nasıl olur konusunda küçük ipuçları öğreniyor. O ip uçlarını takip edip şükürlerime şükür katıyorum.

Mutlu olmak gerçekten bir seçim ve emek işi. Bir kenarda oturup hayıflanacak bir sürü şey varken, ayağa kalkıp hakettiğim mutluluğun peşindeyim uzun zamandır. Baya zamanımı aldı ancak her anı bana sonsuz güzellikler kattı.
Hepsinden önce kendimle barıştım, bana kızmayı, suçlamayı bıraktım demiyeceğim çünkü biten bir şey değil bu süreç.

Ve vazgeçmeden, küsmeden, usul adımlarla yola devam etmek gerekiyor. Ay bi de kitabım oldu bu arada. Aslında BİZim kitabımız oldu. İmece usulu bir kitap çıkarttık biz. Biz kim miyiz? Okuma yazma tutkunu 12 insan BİR olduk Ağaçlarda Giderse diye bir kitap yazdık. Bu gün imza günü yaptım. Yaşa devam kursiyerleri sağolsunlar projeye destek verdiler yedi kitabımızı arşivlerine kattılar. Çünkü satmıyoruz, destek verenlerle projemizi paylaşıyoruz. Gönüllerinden kopan bir rakamla hem kitabımızı okuyor hem de bundan sonraki projelerimize fon yaratıyorlar. Çünkü kitabımızın maliyetini de bölüştük biz. Seviyorum hayat seni, bölüşmeyi, bölüşerek çoğalmayı isteyen insanları karşıma çıkardığın için.

ŞÜKÜR, ŞÜKRAN ve TEŞEKKÜR…

Bir Cevap Yazın

