Masal kent Mardin’ de masal olmak…

img_0461

Ben hayatımda hiç bu kadar heyecanlandım mı bilmiyorum. Günlerdir masal yatıp masal kalkıyorum. Mardin zaten masal kent, davet gelmiş, en iyiyi yapmak gerek. Saat iki şu anda 08:45 de uçak var ve beni uyku tutmuyor. Ne heyecan, ne büyük bir lütuf Mardin’ de masal olmak. Bir masal iki masal yok yok masalın hakkı üçtür… Üç masal var heybemde. Ah bide oradaki ustalardan neler neler öğreniceğiz, heybeye neler atacağız kimbilir…

Gazozsaati biraz ihmal mi edildi, yok sanmam heybedeki masallar orayada yansıyacak. 28 Eylül – 2 Ekim arası Mardin ve masal dolu olacak buralarda. Son yazımda interaktif paylaşımlar istemiştim ancak sizden hiç ses seda yok. Dönüşte yorum ve beğeni yapamamanızla ilgileceğim. Bana şans dileyin dilim şakısın, masallar su gibi aksın, binbirtürlü güzel anıyla dönelim Mardin’ den. Beni yalnız bırakmayıp taaa Bergama’ dan eşlik eden Figen’ e sonsuz teşekkürlerimle. Bakalım onun gözünden Mardin masalcılar buluşması nasıl geçecek…

img_0451

Gökten üç elma düşmüş, hepsi masallara inananların, hayatı masal gibi yaşamaya niyet edenlerin başına.

Bir Cevap Yazın

