Hayat akar, sen bakarsın bazen…

Üç dört gündür hem bakıyorum hem de akıyorum hayatla. Bi yandan toparlanıp bi yandan Mardin’ e hazırlanıyorum. Bi yanım heyecan, bi yanım abartma diyor.  Nasıl abartmam, hayatımda ilk defa yapacağım şey beni bu kadar heyecanlandırıyor. Hazırlık yapıyorum, masal çalışıyorum, günleri iple çekiyorum. Çok uzun zaman oldu böyle hissetmiyeli, midemde kelebekler uçuyor. Evet AŞK gibi… Belki de tam anlamıyla aşk 💕 böyle bişey. Her neyse güzel bir şey. Doktordu, dişçiydi, gençlerdi derken zaman su gibi akıp geçti. Araya bi de Basad’ da masal anlatma girdi. Heyecan tam gaz, ancak masalların örgüsü güzel oturdu, zaman ve ritm hallolursa daha güzel olacak. Artık çocuklarınızın okullarına beni davet edebilirsiniz.

Bu güzellikler aşağıki mahallededen. Bizim mahalle ve site hayvan sevmiyor. Lokum’ dan sonra Tarçın’ ı da götürüp uzak bir yerlerde bıraktılar sanırım. Bunun bir cezası olmalı, var mıdır bu konuda yol gösterecek birileri. Aşılı ve kısırlaştırlmış hayvanları.   ( dışarı çıkıp eve döner benim kedilerim her zaman ama dönemiyorlar  ) alıp nereye bıraktıysa …………….ler…

Hayat bazen tatlı bazen de böyle sevimsiz şakalar yapıyor insana. Tarçın ve Lokum iki kardeş olarak gelip üç yıldır bizimle birlikte mutlu mesut yaşıyorlardı. Ta ki buradaki kendileri ile bile kavgalı, mutsuz, uğursuz, huysuzlarla karşılaşıncaya kadar. Umarım iyi huyları sayesinde götürüldükleri yerde onların kıymetini bilenlere denk gelirler, aksini düşünmek dahi istemiyorum. O hayvanların ahı sizi kurutsun, başka da bir şey demiyorum…

Gökten üç elma düşmüş biri hayvanseverlerin başına, biri masalseverlerin başına, üçüncüsü ise Tarçın ve Lokum’ u bulup sevenlerin başına diyelim…

Bir Cevap Yazın

