Hayat süprizlerin hiç bitmesin, eyvallah yaşattığın ve yaşatacağın her güzelliğe…

dsc_2571
İlk günden beri Emine sizi Küçükköy’ e götüreceğim dedikçe uzak durduğuma bin pişman olduğum yer…

Biz aslında Küçükköy‘ ün sahil kısmındaymışız, yani deniz kenarı çorak olur diye kızlara miras kalan, eniştelerin çok zenginleştiği yerde. Bu gün sonunda bereketli topraklarda erkek çocuklara miras kalan yerlerdeyiz. Neyse artık onlarda zengin. Taşevler çok göç almış İstanbul’ dan. Bi de sıkı durun dün facebook da yılın dizisi başlıyor demiştim ya Uğur Yücel‘ li. Familya dizisinin seti, bu Kasabada. Yani diziden önce mekanlar benden size bayram armağanı.

dsc_2553
Galiba ana mekan…

Çok güzel bir yer burası, daha önce Uzun Hikaye ‘ nin seti olmuş. Baya bi meşhur taşevleri satın alıp restore ettirmiş. Bir sürü sanat galerisi var. Hatta  Şahmeran beni her yerde bulur, o galerinin açılışında masal anlatmaya çağrıldım desem. Ayvalık Zeytin Festivali ‘ ne gittiğimde  Uğur Yücel’ le birlikte tek bir kare ekranda görünsem var ya, benden daha bahtiyarı olmaz sanırım.

Bir de küçük müze var…

Her şey çok ama çok güzel gerçekten.  Benim için geleneksel bir hal aldı, gittiğim her yere yerleşme isteği. Evet burada da yaşamak istiyorum. Kimbilir belki olur…

Mesela öyle sırı dökülmüş bir ayna vardı ki müzede. Sırında hapsetmiştir beni. kalırım buralarda, oynarım belki Uğur Yücel’ le karşılıklı bir masal sahnesinde. Neden olmasın…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s