Tam bir ay önce başladı bu macera…

Güzel başladı, çok hızlı gitti ve belki de o yüzden durdu biraz. Eylül, sonbahar, kalabalık hayat, gelenler gidenler derken neredeyse bir haftadır yazmamışım. Kötü hissettim yazmadığım süre içinde ve hep içime içime konuştum. Belki de demlendim. Çok gezdim, fotoğraf çektim, yaşadım. Şimdi yazmakta sıra. Dedim ya hayat hızlıydı. Geçmiş doğumgününden eksik kalan aile yemeği öncelikle…

Küçük çekirdek aile İstanbul ve hayat yoğunluğu ve iki ayrı yakada olmaktan belki pek bir araya gelemiyoruz. Küçük bir kaçamak yapıp keyifli bir yemek yedik.

Sonrası Ah İstanbul İstanbul olalı sarhoşluğu, o yaka bu yaka çocukların okul telaşeleri derken gecesi ayrı gündüzü ayrı sarhoş ediyordu İstanbul’ un.

IMG_20160903_143507
Bi lodos lazım şimdi bana, bi kürek, bi kayık Zulada birkaç şişe yakut yer gök kırmızı Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp Düşer üstüme akşamdan kalma sabah yıldızı

Bi yandan İstanbul’ da Sonbahar sarhoşluğu, bi yandan misafirler, bi yandan düğünler derken, yolumuz benim gençliğim, kızımın bebekliği Etiler Sanatçılar parkına da düştü.

Park ve bahçeler müdürlüğü gibi dolaştım İstanbul’ un parklarını. Hatta bir akşam Hasköy iskelesi yanında mangal kaçamağı bile yaptık, çok güzel dostlarla.

DSC_2237
Mavi sandal ve maviye yolculuğum ben var oldukça sürecek sanırım. Bi kürek bi mavi kayık vardı da zulada şarap yoktu… Ondandı belki de yalnızlık…

Çok biriktirmemek lazım. Yazmak lazım akla geldikçe, sonra sırası karışıyır, düzeni bozuluyor hayatın. Gazozun gazı kaçıyor anlıyacağın. Yaşarken köpük köpük paylaşmak gerek ben bunu anladım altı günde… Nice aylara, yıllara günlere birlikte girmek dileğiyle…

Bir Cevap Yazın

