Ben bu hayatı çok seviyorum…

Hani Yazı Evi ve alt dakkalardan bahsetmiştim ya, bi ara onlarda hep evden bakkala diye çıkıp bir daha dönmeyenlerden bahsediyordum. Öylece gidivermeleri özlüyordum sanırım. Şimdilerde neredeyse hep öylece gidiveriyorum. Evden bi şeyler yemeye diye çıkıp bi müze gezip, Ortaköy’ de bi dostla buluşup, geceyi bir küçük masal bahçesinde bitirverince, bakkala deyip dönüvermeyesi gelmiyor insanın. Ha bi de tüm bunlar İstanbul trafiğinde oluyor. Zaman ve trafik çilesi göreceliymiş bu gün Hasköy’ den Ortaköy’ e giderken bu kolajları yaparken anladım. Buyrun Rahmi Koç Sanayi Müzesin’ de Su Candoğan ile çekimlerimize…

Gerçekten yol nasıl geçti anlamadım.

dsc_2318
Belki bilirsiniz, bende tulumba takıntısı vardır. Çocukluğumdan kalma sanırım. Her zaman çok özel olmuşlardır. Hatta söz yüzüklerimizi bile Erol’ la tulumba başında takmışızdır ki. Bu hikaye ayrı bir yazı konusu…

Bakmak ve görmekse mesele, bir başak olarak çok iyi görürüm ve detayları çok severim.

Evet tüm bunlar Ortaköy otobüsünde halledilince ve Vildan işim erken bitti buluşup beraber gidelim deyince masala, Ortaköy’ e iniverdik. Bir kez daha hatırladım neden artık Ortaköy’ e gitmek istemediğimi. 1 ) Bira içecek bir yer yok. Tiki mekanlarda bir yer değil. Ben öğrenciliğimin salaş Ortaköy kahvelerini ve öğrenci halimle bile bira alabileceğim yerleri çok özlüyorum. 2 ) Ortaköy değil Arapköy olmuş oralar. Ve neden Araplara bu kadar öykündüğünü anladım memleketimdeki insanların. Araplaşırsak zengin olacaklarını umuyorlar sanırım.
Evet fotoğraf çekecek hiç bir şey kalmamıştı ve çekmedim.
Neyse efendim geceyi masalla bağladıkda keyfim yerine geldi. Bir kız var adı Gökçe… Bu kızçeyi ben Judith’ le yaptığımız eğitimlerde tanımıştım. Bi de medresede buluştu yolumuz. Anlat anlat Gökçe diye facebooktan ekleyin. Evinin minik bahçesinde masal geceleri düzenliyor, bide güzel anlatıyor ki dinlemelere doyamazsınız. Açık sahne yapıp size de rüyalarınızı, masallarınızı anlattırırsa hiç şaşmayın.

Gün uzundu. Yarında uzun olacak. Yollar var gidilecek, işler var yapılacak, nefes vardır umarım alınıcak. Hamdolsun… Hayat seni seviyorum.

Bir Cevap Yazın

