Dur dum dediğimde bile durmuyorum…

Belki de daha çok besliyorum benliğimi, eğer akan görüntüleri izler takılıp kalmazsam çok da işe yarıyor durdum demek. Durabiliryorsak eğer zihnimizi berraklaştırıp herşeye izin verebiliyorsak…

image
Mesela, üstündeki kara bulutlar olmasa bu kadar net olabilir miydi bu görüntü. Ya da yağmur ıslatmasaydı, yıkamasaydı, arındırmasaydı…

İzin vermek herşeyin gelip geçici olduğunu kabullenmek… Ve kaçmak değil yaşananlardan. Ordan oraya koşuşturmalarım kaçışmış aslında. Kendimden kaçış. Durduğumda  daha net her şey. Mesela yazıya çoğul başlayıp genelleme hastalığıma devam ediyordum ki… Dur bu senin duygun, herkes böyle hissediyormuş gibi söylediğinde etki daha mı büyüyor. Yo aksine en başta ben nefret ederim genellemelerden. E o zaman genelleme Arzu… Bu senin duygun…

Durursam düşerim gibi geliyordu, ya da kendimle karşılaşırsam ki, kendinden hoşnut bi kişi hiç olmadım olamadım. O kadar çok isterdim ki kendiyle barışık biri olmayı. Kendimi olduğum gibi kabul eden, seven, şımartan biri olmayı. Onay beklemeden, hep sevsinler diye şahane şeyler yapmaya çalışarak tüketmezdim belki o zaman beni.

Gazozsaati de biraz öyle, serde aslanlık olunca sahne, perde, alkış eksik olmasın diyorsun da, başağın çekingen utangaç tarafı napıyosun sen diye sürekli parmak sallıyo.

Yani diyeceğim o ki aslanı beslemezseniz, başak tarafım kaçıp gitmekten yana… Saçma geliyor bu kadar yüreği ortada olmak… Yani daha çok alkış, belki abone olabilirsiniz, belki like yaparsınız yazıların altına. Belki yorum yaparsınız, interaktif bir süreç yaşarız birlikte. Siz bana ben size ayna olur, yuvarlanır gideriz şu üç günlük dünyada…

DSC_0319
Şafak Nagajima’ nın ofisinde gördüm bu yazıyı… Belki yeni bir yaşam ve iletişim şekli bulabiliriz burada…
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s