Gün batarken penceremden…


Akşam güneşi batarken baktım bana da vurdu güneş, bende  çekiverdim öylesine…
Ordan oraya koşup dolu dolu yaşarken yazacak şey çok oluyorda, evde oturunca ne yazarım dedim. Dedim de ben her türlü yazarım, yeterki siz okuyun. Biz Yazı Evi nde yıllardır altı dakika çalışması yapar dururduk. Ordan alışkınım, hatta zaman zaman orda yazıp çok sevdiğim altı dakikaları da paylaşırım ki… Benim modumla beraber sizinde okuma hızınız düştü. Neşeli şeyler istiyoruz hepimiz, çok sıkıldık olan bitenden ve yorulduk ne olduğunu anlamaya çalışmaktan. Valla oluyor bi şeyler, hepimizin hayrına olsun demekten başka bi şey gelmiyor
elimizden. Hayat bildiğini okuyor işte. Ne yapalım, enseyi karartmayalım. Biz gelelim gene maviye, TiyatroMedresesi‘ ni biliyorsunuz artık. Bir hayalin peşinden gidenler verilen her türlü bağışla imkansızı başarmışlar. Mesela fotoğraftaki mavi seramikler az sayında olmasına rağmen öyle güzel kullanılmış ki. İşe yaramaz ya da defolu demeden her şey değerlendirilmiş. İşte bir kaç örnek… 

image
Mesela bu koltuk, doğanın bir parçası ile nasıl da kendine gelmiş…

 

Bir Cevap Yazın

