Bu bir rüya olmalı, gazoz saati Tiyatro Medresesinde…

Ben bu işi kotarana kadar baya zorlanıcam sanırım. Yzıyorum kaybediyorum, yazıyorum kaybediyorum. Metin sürekli değişiyor. Neyse. Nasıl bu kadar şanslı oldum dediğim günlerdeyim. Tiyatro Medresesi anlatılmaz yaşanır, ben de yaşadıklarımı paylaşmaya çalışacağım. Burası müthiş bir yer. Keşke çok isteyenlerin hepsi bu keyfi yaşayabilse. Üç grup var. Masalcılar, tiyatrocular, kısa filmciler. Gençler, çalışmalar, kitaplar… Geleceğe umut buradaki herkes.
Bizim grup masal peşinde harıl harıl masal bulmaya, gösteri hazırlamaya çalışıyoruz. Masal ararken masal olduğumuzun daha da farkına varıyoruz. Burayı akıl edenler, hayata geçirenler çok yaşasın, onlar gibi hayallerinin peşinde koşanlar çoğalsın. Artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin, Yanı başımızda matematik köyü var. Aziz dede ruhun nasıl keyifleniyordur buradaki gençleri gördükçe. Ölümsüzlük tam da bu, bence…

Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi varsa, buradaki mutluluk evreni sarsın. Fotoğrafları yazılara birgün denk getirebileceğim umarım.

 

image

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Çiğdem dedi ki:

    Irmik helvası gelemedi belki ama ben geldim 🙂
    Meleğinden selamlar..

    Beğen

    1. gazozsaati dedi ki:

      Çok tatlısınız ya

      Beğen

Bir Cevap Yazın

