İşte benim küçük dev ekibim.

DSC_0450


İşte benim sayıca az, yüreği kocaman, işten korkmayan güzel ekibim. Hepsinden önemlisi beni bu işi yapabileceğime inandıran ve yanımda duran ablalarım Hatice, Emine ve Filiz, kuzenden öte Gülhan, gelinlerden Özlem ve kızı Sude çok çok teşekkürler hepinize.

Karanlıktan aydınlığa, aydınlıktan karanlığa her zaman geçiş var. Bakış açın, nerde durduğuna bağlı herşey. Bu ağaç sanırım dedelerin öncede buralarda bu derenin kenarındaydı. Ben yeni farkettim. Asırlık koca çınar neler yaşadı neler gördü, kimler geldi kimler geçti benim gibi onu farketmeden acaba.

Öyle kocaman öyle kocaman ki kalp gözü bile var baştaki fotoğrafta görüldüğü gibi. Yarın sizin içinde kocaman kucaklayacağım onu. Bilgeliği, sadeliği dolsun yüreğime diye.

Bir Cevap Yazın

