Findik Kinasi

Biraz geriden geliyor malesef yazilar, findik toplama telasesi anlatilmaz yasanir. Neyse bu sene findiga baslamadan once kina yakmak istedi canim. Findiga baslama kinasi, beretli olsun eglence olsun istedim.


istedim. Istedimde iste biraz uslu duraydim fena olmazdi. Yaramazlik yapmayi cocukken yapmamissan yas 50 yi gecse bile yaramazlik yaparsin. Ust kat balkonunda eskiiiiii cekyati asagiya atip imha etmek isteyince icine kovan yapmis arilarin felegi sasti. Sabah pek ellemediler, aksamustu fotograflarini cekerkende sesleri cikmayica kendine asiri guvenen ben bunlari bir posete koyup atmaya kalkmasaydim iyi olurdu. Sanirim sekiz dokuz yerimden soktular. Biri de kafam olmak uzere. Allahtan kuzenler var ikisi yetisti imdadima. Filiz abla yanimda Musa da sofor koltugunda hastaneye gittik, aslinda elimde alerji hapi var ama emin olamadim. Sagolsun dr ayni ilacin ignesini yapti, nobetci eczane bulundu agri icin jel alindi falan derken, kina gume gidicek diye ben panik. Yok neyse sagolsunlar hepsi geldi, hem gecmis olsun hem de kina icin.

image

 

 

Bir Cevap Yazın

